INVENTO este o organizație non-guvernamentală, creată în 2011, care are misiunea de a contribui la realizarea justiției sociale pentru tinerii din Republica Moldova. Acest mandat este realizat prin inovație, educație, în domenii precum justiție, antreprenoriat și democrație.

O direcție de activitate a organizației este asigurarea bunei guvernări în justiție. În acest sens, INVENTO desfășoară proiecte ce au drept scop eficientizarea serviciilor publice și îmbunătățirea nivelului de participare a populației, în special agrupurilor vulnerabile și marginalizate. Acest scop este realizat prin proiecte ce sporesc consolidarea societății civile și a inițiativelor locale,  cât și creșterea nivelului de participare proactivă a profesioniștilor din sectorul justiției. 

Din decembrie 2023, INVENTO este partener de implementare al proiectului „Responsabilizarea sectorului de justiție din Moldova” implementat de Freedom House cu suportul financiar al Biroul de Stat pentru Drepturile Muncii și Democrației din SUA care își propune consolidarea eficienței coordonării din domeniul justiției și îmbunătățirea accesului la justiție pentru bărbații și femeile din Republica Moldova, în special pentru cei din grupurile vulnerabile și marginalizate.

 

În acest sens, în vederea realizării obiectivelor de proiect și pentru a asigura vizibilitatea și realiza planul de comunicare, INVENTO este în căutarea unui/ unei Consultant(-e) în comunicare.

 

RESPONSABILITĂȚI

Consultantul/ Consultanta în comunicare va lucra sub supervizarea directă a Managerului de Proiect, în strânsă colaborare cu echipa de proiect, în vederea obținerii unor rezultate efective, anticipând și contribuind la soluționarea problemelor programatice complexe și furnizării de informații.

 

CERINȚE FAȚĂ DE CANDIDAȚI

  1. Studii superioare complete în Jurnalism, Științe ale comunicării, Media sau alt domeniu de referință.

  2. Studiile de masterat constituie un avantaj.

  3. Cunoașterea limbilor română și engleză (scris și oral) la nivel avansat.

  4. Punctualitate și responsabilitate.

  5. Abilități organizatorice și de comunicare instituțională.

  6. Abilități analitice.

  7. Spirit de inițiativă.

  8. Experiență în domeniul media și relații publice.

  9. Experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de comunicare, inclusiv organizarea campaniilor de sensibilizare.

  10. Experiența de muncă în poziții similare constituie un avantaj.

  11. Experiența de utilizare a programelor MS Word, Excel, etc., precum și a uneltelor multimedia.

 

Tipul contractului: Prestări servicii

Durata contractului: Contractul este pentru o perioadă determinată (noiembrie 2023 – mai 2024 - 30 de zile)

Locul de muncă: Organizația INVENTO, Chișinău.

 

Persoanele interesate, sunt încurajate să facă cunoștință cu activitatea organizației pe site-ul www.invento.md. Organizația își rezervă dreptul să solicite suplimentar copii ale documentelor de studii și activitate de muncă, să respingă dosarele incomplete.

 

MODALITATEA DE ÎNSCRIERE ŞI SELECTARE

Persoanele interesate trebuie să transmită un dosar, care să conțină:

  • CV-ul actualizat;

  • Scrisoare de motivare.

  • Trimiteri la produse anterioare realizate;

Notă: Sunt eligibile ofertele persoanelor fizice și juridice.

 

Pentru detalii adiționale, vă invităm să consultați: Termenii de referință.

 

Dosarul va fi expediat, prin e-mail, la ao.invento@gmail.com, cu subiectul e-mailului „Consultant(-ă) în comunicare”, până la data de 25 octombrie 2023, inclusiv.

 

INVENTO promovează egalitatea de șanse, nu permite și nu tolerează discriminarea pe criteriu de naționalitate, rasă, origine etnică, religie sau convingeri, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, apartenență politică, statut social sau orice alt criteriu similar.

 

Pentru mai multe informații, persoana de contact este Ana Indoitu, Manager de Proiect, care poate fi contactată la adresa de email: ana.indoitu@invento.md